dilluns, 21 de desembre de 2009

Seguint el bloc

Ara feia dies que no escrivia en el «Territori fronterer», degut segurament a la meva vida internauta, que m'ha dut prou sotracs, com sabeu o us podeu imaginar tots els qui seguiu el tempestuós enfrontament entre la ciutadania en xarxa i la indústria de continguts d'oci. Bé, no en vull parlar massa aquí, d'aquest tema, que per això ja està el germà gran (que també s'ha vist afectat per l'excés d'activitat imprevista); simplement volia fer esment de la causa que m'ha tingut en silenci gairebé tres setmanes.

I què ha passat mentrestant?

Doncs que podem empalmar amb la última entrada: segueix el neguit dels pares i mares del CEIP «Dr Ferran i Clua», que el proppassat dimecres 16 van celebrar una assemblea per tal d'analitzar la situació creada per la súbita dedicació del búnker del carrer de les Acàcies com a alberg per a la pernoctació d'indigents. Informen al seu bloc que l'assemblea va resultar molt satisfactòria; interpreto que satisfactòria en tant que es van prendre decisions de mobilització -no sabem encara de quin caire- però no en quant a resultats sobre el problema, atès que no han obtingut cap altre informació que aquella de la què ja s'hi disposava. A tal efecte, com podeu veure (m'hagués agradat d'assistir-hi, però em va resultar del tot impossible), volen concretar una data per parlar amb els responsables del districte a fi d'obtenir-ne dades concretes sobre el futur del «Projecte Acàcies», sobretot en relació al tema aquest de l'alberg; d'altra banda, el dia 11 de gener (un dia abans, per cert, de la celebració del proper Consell de Barri), a les 8 del vespre, hi haurà una nova reunió per parlar d'objectius i planificar properes accions.

Seguiré parlant d'aquest tema. A veure si el dia 11 m'és possible anar a l'assemblea (sempre que m'hi admetin, és clar, i, naturalment, com a simple observador sense veu ni vot), entre d'altres bons motius perquè és perfectament possible que al Consell de Barri de l'endemà se'n parli d'aquest tema. Bé, de segur que se'n parlarà perquè, inclús deixant de banda la problemàtica del CEIP (i de l'IES, que ara ja sé positivament que també hi està afectat), jo vull saber tres o quatre detalls més sobre la conversió del búnker en refugi.

En altre ordre de coses, el Nadal ja ha arribat al barri. Encara no l'he viscut massa (per la mateixa raó inicialment exposada), però espero poder gaudir-ho amb intensitat, perquè enguany l'empresa em deu molts dies (l'empresa sou vosaltres, atès que sóc funcionari públic) i faré unes vacances nadalenques gairebé escolars. Així que, programa en mà, em dedicaré a recórrer els diversos indrets del barri, amb la càmera fotogràfica enllestida, vejam si puc engreixar una mica més l'àlbum. De pas, també em servirà per ventilar una mica les filles, que entre la escalfor de casa i l'ordinador, se les ha de treure al carrer ben bé arrossegant-les. I tots plegats podrem reduir una mica els àcids greixosos -ja sabeu: triglicèrids, colesterol, etc.- que ens invaeixen en aquestes festes.

Ahir m'hagués agradat baixar una estoneta a veure el festival nadalenc de la plaça del Congrés però, nois us sóc franc: aquest cop hagués pogut. Però entre el fred que fotia (i això que jo no sóc, en absolut, fredolic, ans el contrari) i que ja havia tingut festival nadalenc al matí (el del centre juvenil de les meves xicotes, que no és al barri), vaig deixar que la mandra guanyés fàcilment la lluita. Mea culpa.

No us felicito encara el Nadal, perquè suposo que abans del 25 encara escriuré alguna altra cosa i, en tot cas, faria una entrada específica per a la felicitació.

Deixem-ho, doncs, així, i fins ben aviat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Compte amb el que dius. Critica tot allò que vulguis (incloent-me a mi, si cal), però els insults i les grolleries, deixa-les a la taverna. Em sabria greu fer-ho, però si no respectes les persones, hauré d'esborrar el teu comentari. De ben segur que no caldrà, veritat?