dimarts, 11 de maig de 2010

Paraula municipal



Aquí, precisament aquí, a la cruïlla Garcilaso/Cacàcies, hi havia d'anar un semàfor tan bon punt les obres del carrer de Garcilaso fossin acabades. Ja estan acabades, com podeu veure. Veieu cap semàfor? No? Així no sóc jo ni la meva càmera: és que, efectivament, no hi ha cap semàfor.

Dic que hi havia d'anar perquè la pròpia regidora del districte, la senyora Mumbrú, ho va prometre en el curs d'una sessió del Consell de barri (consta en un acta).

Ui, sí, calla! La senyora Mumbrú va fer una reserva a la seva promesa: que no hi hagués impediments tècnics (cosa que, segons ella mateixa va dir en aquell moment, éra molt improbable). Deu ser això, doncs: deu ser que hi ha impediments tècnics. Espero que en el proper Consell de barri la senyora Mumbrú ens els expliqui; però espero que els expliqui acuradament, amb abundosa especificitat tècnica (que jo, a posteriori, faré contrastar molt acuradament, mitjançant un enginyer).

No fós cas que donés explicacions de la mateixa qualitat que les que va donar quan li vaig preguntar a què era degut l'absurd de canviar trimestralment la vorera d'estacionament autoritzat al meu pobre i cutre carrer: és per facilitar les tasques de neteja de les vores.

Impagable.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Compte amb el que dius. Critica tot allò que vulguis (incloent-me a mi, si cal), però els insults i les grolleries, deixa-les a la taverna. Em sabria greu fer-ho, però si no respectes les persones, hauré d'esborrar el teu comentari. De ben segur que no caldrà, veritat?