dijous, 12 de març de 2015

Altre cop

Aquesta pobra estàtua de la Maternitat no sé quina culpa en té ni quina falta se li atribueix (o li atribueixen alguns), però és la pupas del barri. Un barri que d'estàtues i de monuments, no en va, precisament, sobrat. Crec que només tenim aquesta i el monument al doctor Ferran, del què, per cert, en vaig parlar fa tot just dos mesos. Doncs bé: ha patit de tot: martellades, pintades, brutícies diverses... Aquí en tenim la última:

Tampoc la pedra fundacional se n'ha lliurat. Ja no era massa lluïda, perque la inscripció es va fer sobre pedra de mala qualitat i 60 anys -que és molt poc temps per a una cosa així- l'han deixat molt deteriorada. Només li faltava això. Inclús m'arribo a preguntar si ha estat bona idea remarcar-la i divulgar la seva existència, que fins fa un any i mig coneixia o recordava molt poca gent. Heus-la aquí:

Ja sé que no us agrada gaire el llenguatge dur però, francament, davant de tanta brutalitat gratuïta, a mi tampoc em ve de gust fer el fleuma i el llepa-fils parlant d'incivisme en modus flower-power.

M'estimo més dir que en el nostre barri tenim un trànsit massa intens -no sé si local o d'importació- d'autèntics fills de puta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Compte amb el que dius. Critica tot allò que vulguis (incloent-me a mi, si cal), però els insults i les grolleries, deixa-les a la taverna. Em sabria greu fer-ho, però si no respectes les persones, hauré d'esborrar el teu comentari. De ben segur que no caldrà, veritat?